Nuorisotyön ammatilliset opintopäivät 7.-8.10. Tampere

Nuorisotyön ammatilliset opintopäivät 7.-8.10.17 Tampere

Osallistumisoikeus

Nuorisotyön tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 100 € korkeampi.

Kustannukset

Kurssipaketin hinta 182 € sisältäen majoituksen 2-hengen huoneessa, ohjelmaan merkityt kaikki ruokailut, välitarjoilut ja ohjelman.

Yhden hengen huoneen lisämaksu on 50 €.

Kurssipaketin hinta 92 € ilman majoitusta ja iltaruokailua.

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Mikäli osanottaja joutuisi lähtemään kotoaan lauantai aamuna ennen klo 5.00 pitkän matkan tai huonojen kulkuyhteyksien vuoksi, Jyty kustantaa tällöin edellisen yön yöpymisen Helsingissä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

- See more at: http://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/koulutus/koulutuskalenteri/Sivut/Nuorisoty%C3%B6n-ammatilliset-opintop%C3%A4iv%C3%A4t.aspx#sthash.JnjMD9hK.dpuf

Ohjelma löytyy osoiteesta: