Avustukset ja opintostipendit

Tältä sivulta löydät tietoa 4H-toimihenkilöliiton jäsenille tarkoitetuista avustuksista ja opintostipendeistä sekä hakulomakkeet niihin.

• Avustusta Jytyliiton koulutukseen osallistumiseen (jatkuva haku)
  • Avustus alueellisiin tapahtumiin (jatkuva haku)
  • Opintostipendi (jatkuva haku)

Avustusta Jytyliiton koulutukseen osallistumiseen

Voit saada päivärahaa tai avustusta, kun osallistut koulutukseen. Lue tarkemmin Päivärahat ja matkakorvaukset koulutuksista -sivultamme.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Avustus alueellisiin tapahtumiin

4H-toimihenkilöliiton jäsenet voivat hakea avustusta omiin alueellisiin tapahtumiinsa. Alueelliset tapahtumat ovat vähintään kolmelle jäsenelle järjestettyjä tapahtumia, jotka jäsenet itse järjestävät.

Avustushaku on jatkuva. 4H-THL:n hallitus tekee päätöksen seuraavassa kokouksessaan.

Hae avustusta alueelliseen tapahtumaan

Ovatko osallistujat 4H-THL:n jäseniä?

Opintostipendi

4H-toimihenkilöliitto myöntää jäsenilleen stipendejä hakemusten perusteella. Stipendi voidaan myöntää mistä tahansa osaamisen lisäämiseen liittyvästä koulutuksesta tai kurssista, joka on edistänyt jäsenen osaamista. Se voi olla tutkintoon johtavaa koulutusta tai vapaamuotoisempaa kouluttautumista esimerkiksi kansalaisopistossa.

Opintostipendiä ei voi saada kahtena vuonna peräkkäin.

Hakuaika on jatkuva. 4H-THL:n hallitus tekee päätöksen seuraavassa kokouksessaan.

Hae opintostipendiä

Oletko 4H-THL:n jäsen

Voit kertoa esim. opintojesi vaiheesta ja miten stipendi vaikuttaisi opintojen etenemiseen tai jatkumiseen.