Jytyn sähköiset palvelut uudistuneet 17.9. alkaen

3.10.2018

Jytyn jäsenrekisteri ja sähköiset asiointipalvelut ovat uudistuneet. Jäsenen sähköinen asiointipalvelu Jässäri sekä aktiivien (yhdistysten ja henkilöstön edustajien) asiointipalvelu Operetti otettiin käyttöön maanantaina 17.9. Liiton aktiivien extranet eli Omanetti on pysynyt samana. Uusien järjestelmien käyttöönotto vaati käyttökatkon 7.-17.9.

Jäsenten sähköinen asiointipalvelu Jässäri on tarkoitettu kaikkien liiton jäsenten käyttöön. Jässärissä pääset mm. päivittämään omia yhteys- ja jäsentietoja, tarkastelemaan omia jäsenmaksutietoja sekä ilmoittautumaan Jytyn koulutuksiin ja kursseille (Jässärin Kurssit -osio). Näet myös oman yhdistyksesi yhteyshenkilöiden ja luottamusmiesten yhteystietoja.

Kirjautuminen Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin

Kaikkiin Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin kirjaudutaan saman kirjautumisikkunan kautta. Linkki kirjautumissivulle sijaitsee nettisivujemme vasemmassa ylälaidassa sekä alla. Sähköpostiosoite toimii ensikirjautumisessa käyttäjätunnuksena. Kirjautumiseen tarvittava salasana on kätevintä tilata suoraan matkapuhelimeen. Vaihtoehtoisesti voit tilata ensisijaiseen sähköpostiisi linkin, josta pääset luomaan itsellesi salasanan. Järjestelmään kirjautumisen jälkeen salasanaa voi myös vaihtaa. Huom! Vanhat Jässäri-tunnukset eivät muutoksen jälkeen enää toimi, vaan jokaisen tulee tehdä uuteen Jässäriin ensikirjautuminen.